معرفی و مقایسه سریع چهار فروشگاه ساز prestashop ، magento ، woocommerce و shopify

در حال حاضر راه اندازی یک فروشگاه آنلاین چالش های فراوانی دارد. مهمترین این چالش ها یافتن پلت فرم مناسب برای فروشگاه شما است.سیستم های فروشگاهی آماده فراوانی هستند که می توانید انتخاب کنید، هر کدام ادعا می کنند که بهترین هستند. چند سیستم فروشگاهی به نظر می رسد برجسته تر از بقیه هستند که به طور خاص Prestashop، Magento، WooCommerce، و Shopify توجه زیادی را جلب کرده اند. هر یک از این سیستم ها روش های منحصر به فرد خود برای ساختن فروشگاه تجارت الکترونیکی شما ارائه می دهد. ما در اینجا یک نگاه سریع به چگونگی هر کدام از آنها می پردازیم و امیدواریم که برای شما مفید باشد.

Prestashop

Prestashop یک پلت فرم تجارت الکترونیک با منبع باز است. شما می توانید آن را کاملا رایگان دانلود کنید و شروع به استفاده از آن کنید. این برای افرادی است که برای شروع کار نیاز به انعطاف پذیری و سرعت دارند.

مزایا:

شما می توانید اسکریپت را تغییر دهید و گسترش دهید. از آنجا که منبع باز است، شما دسترسی مستقیم به کد اصلی دارید. این بدان معنی است که شما می توانید هر تغییری را که لازم دارید انجام دهید. به عنوان یک نتیجه، شما می توانید فروشگاه آنلاین کامل به تناسب نیازهای خود را ایجاد کنید.این 100٪ رایگان است Prestashop حتی یک درصد از فروشی نیست!شما می توانید به یک جامعه بزرگ دسترسی داشته باشید. PrestaShop علاقه مندان مشتاق زیادی در سراسر جهان دارد. اگر مشکلی دارید، فقط به انجمن های prestaShop ملحق شوید .

معایب:

نیاز به تخصص فنی وجود دارد. ممکن است به کمک یک توسعه دهنده نیاز داشته باشید تا به نصب شما کمک کند. هنگام رفع مشکل، ممکن است به شخصی نیز احتیاج داشته باشید که بتواند قسمت فنی را مدیریت کند.

Magento

Magento یک پلت فرم تجارت الکترونیکی پیشرفته است. این نسخه رایگان و پولی را ارائه می دهد. Magento سالهاست که در حال کار و توسعه است، بنابراین شما یک راه حل قابل اعتماد دریافت می کنید.

مزایا:

ایده آل برای کسب و کار 7 رقمی (به بالا). اگر شرکت شما درآمد بالایی داشته باشد، Magento برای شما مناسب است. نسخه ی پولی قابلیت سطح بالا و پشتیبانی فنی را ارائه می دهند.

شما می توانید کد را گسترش دهید. شما می توانید اسکریپت ها را متناسب با نیازهایتان تغییر دهید، به این معنی که شما انعطاف پذیری برای رقابت در دنیای سریع حال حاضر را دارید.

معایب:

برای اکثر مردم خیلی گران است نسخه رایگان دارای چندین ویژگی کلیدی مورد نیاز برای کسب و کار بزرگ است. در همان زمان، گزینه های حق اشتراک برای یک شرکت متوسط مناسب نیست. اگر شما فقط برای شروع و یا یادگیری هستید، Magento بهترین راه نیست.

حساسیت فنی ضروری است. برای کار با Magento، شما نیاز به تخصص فنی بالایی دارید. در واقع، بسیاری از شرکت ها یک تیم اختصاصی برای مدیریت فروشگاه های Magento خود دارند.

WooCommerce

WooCommerce ممکن است یکی از محبوب ترین فریمورک های تجارت الکترونیک جهان باشد. این برای کار با وردپرس ساخته شده است. اگر شما به دنبال چیزی هستید که می توانید به تناسب نیازهایتان سفارشی کنید، این ممکن است بهترین انتخاب باشد. اگر شما قبلا یک کاربر وردپرس بودید، این یک راه عالی برای شروع کار با فروشگاه آنلاین است.

مزایا:

یک جامعه بزرگ برای آن وجود دارد. یک انجمن جهانی در زمینه ساخت WooCommerce است. این شامل توسعه دهندگان و صاحبان کسب و کار به طور یکسان است، به این معنی که شما پاسخ به هر گونه سوال و یا موضوعی را بصورت سریع دریافت کنید.

شما می توانید قابلیت ها را گسترش دهید. شما می توانید یک برنامه نویس را استخدام کنید تا قابلیت های اضافی ایجاد کنید. همچنین بسیاری از اسکریپت هایی هستند که به WooCommerce افزوده می شوند، هر دو صورت رایگان و پرداختی وجود دارد.

شما می توانید آن را به صورت رایگان دریافت و شروع کنید. هیچ هزینه ای یا هزینه عضویت وجود ندارد. فقط آن را دانلود کنید، نصب کنید، و این یک راه حل خوب هست!

معایب:

شما باید یک سایت وردپرس را میزبانی کنید. اگر تازه شروع کرده اید، ممکن است بسیار دشوار باشد.

نیاز به مهارت فنی وجود دارد. این احتمال وجود دارد که شما در برخی از موارد به خدمات یک توسعه دهنده نیاز دارید. در ابتدا نگران نباشید. همانطور که فروشگاه شما رشد می کند، شما باید بتوانید به آسانی استخدام کنید.

Shopify

Shopify به شما چند راه برای فروش محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد. این لیست شامل ادغام با فیس بوک، سیستم POS و یک فروشگاه آنلاین میزبانی شده است. این یک پلت فرم ایده آل است اگر شما یک مبتدی هستید. اگر شما نمی خواهید مسائل فنی را از بین ببرید، این می تواند بهترین گزینه شما باشد.

مزایا:

با Shopify می توانید سریع و آسان شروع کنید. این پلت فرم برای حذف نیاز به دانش فنی طراحی شده است.

بسیار با رسانه های اجتماعی سازگار است. همانطور که می دانید، رسانه های اجتماعی نقش مهمی در تجارت الكترونیكی مدرن دارند. با Shopify، شما می توانید از طریق کانال هایی مانند فروشگاه فیس بوک خود یا پیام رسان فیس بوک محصولات خود را به فروش برسانید.

در صورت تمایل شما میتوانید ظاهر فروشگاه خود را اصلاح و یا تغییر دهید. شما می توانید از تم های رایگان و پرداختی استفاده کنید. فروشگاه شما واکنشگرا خواهد بود و در همه انواع دستگاه ها به درستی نمایش داده خواهد شد.

معایب:

شما باید برای استفاده از آن پول پرداخت کنید.

شما نمیتوانید آن را در سرور خود میزبانی کنید. شما می توانید نام دامنه خود را به فروشگاه Shopify دهید تا برای شما فروشگاه راه اندازی کنند، اما خودتان نمی توانید روی هاست یا سرور خود میزبانی کنید . اگر میخواهید کنترل کامل فروشگاهتان داشته باشید، ممکن است راه حل ناامید کننده ای باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *